torsdag 26. mars 2015

Oslo tuuuur med shopping :)

Igår var jeg i Oslo med en av mine venninne og hennes mor og søster. Vi tok toget inn og rett inn på Byporten hvor vi fant Make Up Store, The Body Shop og LUSH :)
Så ble det Steen og Strøm med Mac og Urban Decay og masse fler inne på Kicks, før vi tok mat på Hard Rock Cafe.
Jeg hadde da spart en del penger i forveien for jeg skulle belønne meg for å ha begynt trimme. Så det ble en del kan du si.

Dagen ble avsluttet med noe godt å drikke på Sky baren på Plaza for vi tok toget hjem igjen :D

Men dette er en av de mest koselige dagene jeg har hatt på mange år! Kosa meg glugg ihjel! SÅ tusen takk dere! Må gå an få til noe lignende igjen!!


Swatches kan vi fikse om noen ønsker det :)


 På The Body Shop ble det å teste ut Wild argan oil serien med body butter, solid oil og lip oil. Lip balm med aloe vera og body butter som dufter av lotus (den glede jeg meg som en unge til å bruke) samt den svarte lip and cheek stain som blir rosa da den kommer i kontakt med huden.


 Lush, her kjøpte jeg er gave pakke (yes) som inneholdt en massasjebar, dusjsåpe, liten lipsgloss og body conditioner, så fikk jeg er ansiktsmaske (oatfix) gratis da jeg leverte inn 5 tomme svarte beholdere og så måtte jeg ha påfyll av shampoo barer, de vil jeg ikke åpne før jeg skal bruke de men favoritten min er Godiva som dufter av sjamin og gir et så mykt og glansfult hår at jeg ikke trodde det var mulig! Så er spent på å prøve den andre Jason and the argan oil.


 På Mac ble det ikke så mye som jeg hadde trodd, noe som kanskje er like så greit. Men det ble et pudder mineralize skinfinish (light), pro longwear concealer (nc15), 3 liplinere (candy yum yum,beet,dynamo) 2 lipglass (viva glam miley cyrus, candy yum yum)


Da jeg fikk vite at Urban Decay var kommet til Norge så holdte jeg på å dette av stolen! Dermed ble denne Oslo turen veldig spennende. Det endte opp med at jeg kjøpte Electric palett, lipliner (jilted) og 2 leppestifter (jilted,anarchy)


Resterende er kjøpt litt over alt. Det ble concealer mix fra Make Up Store, nydelig neglelakk fra China glaze (frostbite) det nyeste settet med koster fra Real Techniques (collectors edition sculpting set) en Bobbi brown art stick jumbo leppe blyant som kom med en pratisk kvesser, for den blyanten var svær (hot berry) jeg speisa og på et lipgloss sett med venninna mi så jeg fikk den røde og den rosa Be legendary lipsgloss (legendary, azalea)


I went shopping with my best friend and her mother and sister in Oslo yesterday. And did some damage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar